Standardy Obsługi Interesanta - Sąd Rejonowy w Sulęcinie
Sąd Rejonowy w SulęcinieWyszukiwarka
Ustawienia
Standardy Obsługi Interesanta
Wdrożenie standardów i procedur obsługi interesanta w sądach powszechnych
Standardy obsługi interesanta w sądownictwie powszechnym oraz katalogi usług, karty usług zostały zaprojektowane, opracowane i udostępnione przez Ministerstwo Sprawiedliwości w celu wprowadzenia rozwiązań ułatwiających komunikację obywatela z wymiarem sprawiedliwości i uproszczenie świadczenia usług interesantom.
W ramach standaryzacji zostały wdrożone we wszystkich sądach jednolite wytyczne dotyczące postępowania podczas obsługi interesanta, a także w zakresie informacji udzielanych w określonych rodzajach spraw, z którymi interesanci najczęściej przychodzą do sądu, przyczyniając się do podniesienia jakości usług świadczonych przez sądy.
Dodatkowo Ministerstwo Sprawiedliwości uruchomiło dedykowany portal internetowy poświęcony standaryzacji, na którym obok informacji dotyczących określonych kategorii spraw – kart usług, zostały zamieszczone edytowalne wzory wniosków i pism możliwych do wykorzystania przez interesantów. Portal Wdrożenie Standardów Obsługi Interesanta dostępny jest pod adresem: https://wsoi.ms.gov.pl/
Usługi to wybrane rodzaje spraw z zakresu prawa cywilnego, karnego, rodzinnego, nieletnich, gospodarczego, pracy i ubezpieczeń społecznych, z którymi interesanci najczęściej zgłaszają się do sądów.
Poszczególne rodzaje spraw zostały opisane w odpowiedniej karcie usługi. Karta usługi
dla interesanta to informacja wskazująca, który sąd i wydział jest dla sprawy właściwy, w jaki sposób zainicjować konkretną sprawę, jakie złożyć dokumenty, w jakim terminie należy je złożyć, w jakiej wysokości wnieść opłatę, jakie wzory i formularze zastosować.
Karty usług wraz z wzorami pism są dostępne:
- w wersji papierowej w siedzibie sądu,
- w wersji elektronicznej na stronie sądu w zakładce Obsługa Interesantów -> Wzory i formularze
- w wersji elektronicznej na portalu wsoi.ms.gov.pl -> Karty usług podstawowych oraz -> Karty usług uzupełniających
Jednym z elementów wdrożonych standardów w sądach powszechnych jest monitorowanie jakości obsługi interesantów. Dążąc do zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi interesanta w tutejszym sądzie, w imieniu kierownictwa sądu zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety oceny satysfakcji interesanta. Wyrażone uwagi i opinie pozwolą wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, a tym samym przyczynią się do doskonalenia jakości obsługi interesanta w sądach.
Ankieta oceny satysfakcji interesanta jest dostępna:
- w wersji papierowej w siedzibie sądu,
- w wersji elektronicznej w zakładce Strona główna -> Ankieta satysfakcji
Zachęcamy również do zapoznania się z pozostałymi informacjami zamieszczonymi na portalu Wdrożenie Standardów Obsługi Interesanta
Rejestr zmian dla: Standardy Obsługi Interesanta
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Sulęcinie
- Wytworzył:
- Edward Stefaniak
- Opublikował:
- Edward Stefaniak
- Dokument z dnia:
- 2024-11-13 08:01:52
- Publikacja w dniu:
- 2024-11-13
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Sulęcinie
- Wytworzył:
- Edward Stefaniak
- Opublikował:
- Edward Stefaniak
- Dokument z dnia:
- 2024-11-13 07:51:31
- Publikacja w dniu:
- 2024-11-13
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Sulęcinie
- Wytworzył:
- Edward Stefaniak
- Opublikował:
- Edward Stefaniak
- Dokument z dnia:
- 2024-11-13 07:37:41
- Publikacja w dniu:
- 2024-11-13
- Zmiany:
- Podejrzyj
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Sulęcinie
- Wytworzył:
- Edward Stefaniak
- Opublikował:
- Edward Stefaniak
- Dokument z dnia:
- 2024-11-08 15:09:40
- Publikacja w dniu:
- 2024-11-08
- Zmiany:
- Podejrzyj
Dane teleadresowe
Sąd Rejonowy w Sulęcinie
ul. Kościuszki 30
69-200 Sulęcin
tel. +48 95 755 48 24,
+48 95 755 48 25,
+48 95 755 48 26
NIP: 429 00 70 435
REGON: 000646274-000400
Serwis pełni funkcję strony Biuletynu Informacji Publicznej
Sądu Rejonowego w Sulęcinie
2024 Copyright by Sąd Rejonowy w Sulęcinie